Jakie są rodzaje papierów wartościowych?
Reklama powinna być w głównej mierze efektywna, by zachęcić klientów do zainteresowania danymi towarami bądź usługami. Jakim sposobem się jednak okazuje, każda reklama ma również do zrealizowania parę innych funkcji. Najprostsze reklamy w postaci na przykład ulotek zazwyczaj mają zakres informacyjny – to właśnie dzięki reklamie mamy się bowiem dowiedzieć o danej ofercie, o proponowanych produktach lub usługach, z jakich będziemy w stanie skorzystać. Co znacznie więcej, takie reklamy mogą posiadać także funkcję wspierania sprzedaży – czasem mogą nam w związku z tym przypominać o pewnych produktach czy usługach – tu pomoże ANCHOR. Powiązane jest to pomiędzy innymi z cyklem sprzedaży – w pierwszej fazie zazwyczaj reklama ma za zadanie informować, natomiast już w kolejnych okresach, kiedy na przykład sprzedaż rozpocznie spadać, wtenczas dobrze jest najzwyczajniej w świecie przypomnieć konsumentom o rzeczowych produktach czy usługach. Ponadto reklama może mieć funkcję manipulacyjną, o czym na pewno już niejednokrotnie się przekonał każdy z nas, oglądając reklamy chociażby w telewizji.
1. Kliknij tutaj
2. Sprawdź to
3. Sprawdź to
4. Dowiedz się więcej
Inwestowanie w surowce na giełdzie – złoto, srebro, ropa.